Kik vagyunk?
Apró kis családi vállalkozás ami alapvetően rendszergazdai tevékenységgel foglalkozott, de az elmúlt években a könyvelőirodai tevékenység is ezzel egyenrangú üzletággá nőtte ki magát.
Az X-com.hu Szolgáltató Kft.-t 2010-ben alapítottam, mely a kezdetektől további ajánlások révén bővítette ügyfélkörét. Mára az apró kis családi vállalkozás, versenyképes céggé nőtte ki magát. A “jó bornak nem kell cégér” alapú mentalitás alapján folyamatosan növekszik az ajánlás alapon hozzánk szegődő ügyfelek száma. Jelenleg több mint 110 cégnek nyújtunk informatikai valamint könyvelőirodai szolgáltatást.
Hogyan tudunk ilyen magas ügyfélszámot relatív kis létszámmal kiszolgálni?
Több hasonló felépítésű baráti céggel együtt, egymással karöltve dolgozunk, leosztva egymás között a munkafolyamatokat. Így a körülményekhez igazodva rugalmasan ki tudjuk szolgálni az ügyfelek igényeit.
Eljött azonban az igény egy nagyobb ugrás megtételére, ezért készül most ez az oldal.
Az informatikai tevékenységem hol kezdődött?
Talán az első lépések a commodore plusz4 korszakba nyúlnak vissza, persze még gyerekként. Sima kis hexa editorokkal keresgéltük, hogy vajon milyen memória címeken van a játékban a pénz és nyersanyagok nyilvántartva, hogy azokat átírva sose fogyjunk ki belőle.
A PC korszak már középiskolában ért, ahol az állandó játék egy idő után unalmassá vált, jobban kezdett érdekelni a hogyan működik része. Előbb csak apró-cseprő segítségeket kértek, kis munkákkal bíztak meg az akkoriban még ritkaságszámba menő számítógépeken.
A DOS korszaktól kezdve a mai Win10-ig folyamatosan dolgoztam minden rendszeren. 1999-ben sikerült megismerkedni a Linux alapjaival – elsősorban akkoriban a magas Microsoft licenszköltségek miatt – ami azóta is rendszereink alapját képezi, rengeteg helyen és feladatkörre alkalmazva. A UNIX alapok miatt mostanra a Mac/OSX karbantartás is teljeskörűvé vált.
Az országban az elsők között szereztem meg a regisztrált Google viszonteladói státuszt és vezettem be az legtöbb ügyfelemnél az akkor még Google Apps, ma G Suite néven futó csomagot. Az okostelefonok térnyerésével ez ma is hatalmas előnyt biztosít ezen a téren.
Úgy gondolom, hogy az elégedett ügyfélhez vezető út alapja, az érthető, naprakész, informatikailag is érthető tájékoztatás. Fontosnak tartom, hogy az ügyféllel mindketten pontosan értsük mit akarunk elérni.
Mivel kisvállalkozás vagyunk, büszkék vagyunk arra, hogy az határidőre elvégzett pontos munka után kiállított számlát, az elégedett ügyfél határidőre pontosan egyenlíti ki. Tiszta lapok, elégedett szolgáltató és szolgáltatást igénybe vevő. Ezen ügyfelekért tűzbe megyünk. Ha beüt egy bármilyen sürgős segítséget, vagy beavatkozást igénylő feladat, nem a szerződést és a díjazást nézzük, hanem a minél előbbi megoldási lehetőségeket. Ez sokat számít mindenkinél.
Természetesen azon ügyfelektől akik a számla fizetési határidejéből jócskán kifutva kezdenek ártárgyalásba, igyekszünk rövid úton megszabadulni. Nincs szükségünk fölösleges idegeskedésre és nyűgös, nem együttműködő ügyfelekre. Gondolom ez a Te vállalkozásodnál is így van, ugye?
Szerződéses ügyfél az elmúlt 10 évben nem bontott velünk szerződést. Akinek a cége megszűnése miatt szűnt meg a szerződése, azokkal pedig magánszemélyként vagyunk továbbra is kapcsolatban.
Ha ezek alapján úgy érzed, szükséged lenne akár a meglévő, akár leendő vállalkozásod számára létrehozandó infrastruktúrával kapcsolatos felmérésre/tanácsadásra, vagy csak szeretnéd a vállalkozásodat felhő alapokra átalakítani, keress meg bátran!